En sista ansträngning

Okej, 3 lektioner till lov, 3 lektioner till lov, 3 lektioner till lov...

Först kemi, sedan matteprov och sist biologi, tror jag kommer överleva. Eller förlåt, matten och kemin kommer gå bra, biologin kommer inte göra det. Vi har grupparbete inom genteknik, och 4/5 är bra människor, men den sista håller på att döda oss...

Ni vet en sådan där person som alltid ska ha rätt, avbryter läraren om den har fel, skriker "jag är bäst!" och är seriös, allt som man gör är fel, om man inte gör som hon är man dum, hon är viktigast och man ska ta hänsyn till bara henne när man bestämmer saker i hela klassen osv.  Dessutom fattar hon inte att INGEN vill vara med henne när hon håller på så, hon går alla på nerverna och alla undviker henne. Skyll dig själv säger jag...

Jag sa att jag inte gillade henne första veckan i ettan, Elin och Denise var lite efterblivna och nu är det Denise som antagligen kommer få ett utbrott på henne, vilket skulle vara helt awesome med tanke på att hon ALLTID håller masken och är en ängel =D
RSS 2.0