den här...



Den här artikeln förstörde min dag!
Stod i busskuren och läste metro i godan ro imorse, sedan ser jag den här reklamen och tycker den är helt jävla awesome! Sedan läste jag artikeln under och blev tvärförbannad...

Seriöst?! Vadå "för stereotypt"?! Okej, gå ut på stan och titta sedan hur många HM och lindex reklamer som har halvnakna brudar som ser helt fucking perfekta ut, är inte det stereotypt?! Tjejer ser varenda j*vla dag hur dem borde se ut, men när en, EN reklam behandlar killar så blir det ett jävla liv. Ta ett skämt! Om tjejer ska bli tillsagda hur dem ska se ut ska killar också få ta det, men dem kan inte det = pussys!

Keep on goning girls, killar är för pryda för en sjukt fyndig reklam som totalförstördes tack vare dem. Tack.

Jag skulle kunna utveckla, men jag känner att det skulle bli alldeles för långdraget om jag sätter igång... genusskadad, yes
RSS 2.0