Dag 7 - Min bästa vän

Oj vad svårt! Jag kan inte välja. Jag är inte en sådan som har en massa ”ytliga” vänner. Alla dem vänner jag har kan jag prata med om allting, i princip. Och jag tycker att jag känner alla så väl att jag kan lita på dem till 100%. Jag har ingen bästa vän, jag har flera! Egentligen vill jag inte nämna någon eftersom det är så lätt att glömma någon när man sitter här, så bli inte pissed om du inte finns med nu när jag försöker.

 

Sötaste tjejerna ever!

Utan Denise och Elin hade jag hoppat av gymnasiet för länge sedan, dem sätter guldkant på vardagen och gör att man orkar igenom skolan. Det bästa är när man kommer på morgonen och man har försovit sig och fick stressa som fan, bussen var sen och man är allmänt pissed och tänker ”idag ska jag vägra le”. Men sedan när båda två kommer springandes och det blir kramkalas så går det inte att inte le och morgonen är bortglömd! Kärlek, BIG TIME.


Sedan har jag Mila, och vi har precis börjat träffas igen efter ett sjukt långt uppehåll. Vi gled ifrån varandra jätte mycket, men nu är vi på gång igen och det känns asbra! Dessutom har jag saknat henne jätte mycket =)

 

Såklart har vi andra Elin också, en av dem jag känt längst nästan? Tror vi lärde känna varandra för 5-6 år sedan? Längre kanske? Hon är så sjukt lik mig och jag har lite dåligt samvete för att vi inte hinner träffas så mycket under terminerna, men både hon och jag är sådana där prestationsprinsessor som vill så mycket hela tiden.  Dessutom har jag upplevt dem roligaste tillfällena i mitt liv med henne… Och dem jobbigaste.

 

Det finns så många fler! Robin & Julia t.ex. och en massa andra! Men det blir så sjukt långt om alla ska få en text var, och jag hoppas att dem som är mina ”bästisar” vet om det utan att jag skriver om dem.

RSS 2.0