Dag 10 - mina syskon

Jag har en syster som är född 96.
Hon och jag är typ, okej, sjukt olika, både till sättet och utseendemässigt.

Blond – brunett, lång – kort, långt hår – kort hår, träningsnarkoman – icke träningsnarkoman, teaterapa/attentionwhore – ”hejjagställermig längstbaksåjagintesyns” osv.

 

Hon är dessutom fast i ”anala fasen”, hon är 14 och tycker att bajs är otroligt roligt. Är hon sur kan man bara gå och stirra på henne och säga bajs så börjar hon garva. Helt otroligt! Hon är lite speciell. När hon är på bra humör är hon rolig, då blir det oftast väldigt mycket skratt och flams. Men när hon är sur är det ett helvette, då räcker det med att man kollar på henne så ba ”VAD VILL DU?!”, och bästa sättet att få henne ännu argare är att säga ”Ahmen jävla aggro!”, då jävlar =) Jag gillar att retas, surprise (a)

 

Hon har enorma röstkapaciteter (och jag menar inte på ett bra sätt…). Hennes skrik gör att man får tinnitus och det ringer i öronen en kvart efteråt! Därför hatar jag när hon leker med Lotus och typ överanvänder sin röst…

 

Jag skulle kunna lägga upp massor med roliga bilder, men om ni vill ha kvar mig i livet är det bättre att ni kikar in hur hon ser ut på hennes blogg, och eftersom jag pillat för mycket i mina kodmallar kan jag inte göra länkar... *skriva på fixa listan*. Addressen är iaf http://carliee.blogg.se/

RSS 2.0