Tillbaka från det döda

Sitter och käkar en awesome frukost.


Och jag är numera tillbaka från de döda. Eller jag har ju inte varit död egentligen. Jag har bara sovit dåligt flera nätter i sträck, jobbat och dessutom sprang jag lopp igårkväll. Det gick förövrigt inte som jag planerat eftersom jag inte alls sprang 5 km under 25 minuter som jag planerat? För mycket fett, för mycket muskler, för lite löpträning. Fan, kan ju inte ens löpträna med benen ju?

Jaja, så efter att på två dygn sammanlagt typ sovit 6 h så var jag sjukt trött. Jag somande på två sekunder igår vid halv 11 och sov till precis nu. Det är det längsta jag sovit på hela lovet!

Nu är det iallafall tillbaka till verkligheten igen och jag ska iväg och klippa mig imorgon, luggen will be back! Idag ska jag försöka ta mig ner till körskolan och fixa lite grejer, och efter det ska jag ut och gå, samt ett besök på gymmet ikväll.
RSS 2.0