Kan jag inte bli normal?

Varför kan jag aldrig göra något sådär "lagom", "med måtta" eller "normalt"?

Jag tränar, men det är inte 3 gånger i veckan, det är 7 gånger i veckan, utan alla promenader medräknade.
Jag tänker springa midnattsloppet nästa år, och jag tänker inte bara springa 1 av dem, jag tänker springa alla!
Jag har ett jobb, och där är jag så mycket jag bara kan för att visa framfötterna.
Jag pluggar, och det är inte "lagom" mycket, det är alldeles för mycket för att jag ska göra det så bra som möjligt.

Kan man inte göra något "lagom mycket" någon gång och inte behöva göra det perfekt?

Nej, jag fungerar inte så, allt ska göras fläckfritt på första försöket. Problemet är när man har 4-5 saker samtiidgt som man ska prestera mer än 100% i, då är man upp på mer än 500% och kör på det konstant. Livsfarligt.
RSS 2.0