jobb jobb jobb

Jag skulle ha varit ledig idag. Icke sa nicke.

Chefen ringde och väckte mig imorse (när jag för en gång skull hade bestämt mig för att strunta i att ställa klockan på väckning) och frågade om jag kunde komma in och jobba. Självklart sa jag ja, även om jag kanske inte orkade.
Men men...
Sedan skulle jag ha varit rätt mycket ledig den här veckan, men istället blir det att jag jobbar tisdag, onsdag, torsdag, fredag & lördag, + idag också. Bara långa pass och att jag börjar 05.30 på onsdag.
Okej, ibland kanske man borde ta det lugnt, men jag kan inte och jag slipper tänka när jag är där. Mina tankar kommer antagligen ta död på mig annars.

Nu sitter jag iaf med bultande huvudvärk och ont i ögonen och försöker komma på något vettigt att göra. Det blir gymmet ikväll iaf, även om jag inte har någon större lust att gå runt och leka överglad.
RSS 2.0