en helt vanlig dag

Varje gång jag varit med Elin så kollar jag mitt fotoalbum i telefonen, och det finns alltid bilder där.
Tror jag ska anlita henne som fotograf!? Perfekt bloggmaterial liksom?


Dagen i skolan har iaf varit väldigt seg. Det blir liksom att man inte göra någonting under lektionerna för att man inte kommit igång, och då går tiden ännu långsammare än om man skulle lära sig något samtidigt. Dessutom har vi fått en miljon olika papper om olika grejer. Måste sätta mig och kika igenom dem känner jag...

Efter att jag kommit hem har jag städat lite i mitt rum, läst alla papper jag nämnt ovan, börjat klistra upp grejer på min helt underbara anslagstavla & ska nu sätta mig och läsa i körkortsboken. Har även bestämt mig för att läsa den där satans boken på gymmet när jag kör kondition, vilket blir varje dag, and I don't care att dem skrattar åt mig där för att dem tycker jag är överambitiös!

RSS 2.0