aouch

Fan alltså, idag får kroppen vila från gymmet! *vänta, sa jag det?*



Körde ett benpass igår, och jag var inte snäll mot mina stackars ben. Idag är jag helt stum i musklerna och träningsvärk hela vägen upp i rumpan XD Galet? Så jag vilar lite idag, "läs: jag kommer gå över 20.000 steg för att jag inte tycker jag rört på mig annars", och kör igen imorgon.

Jag tror att det var knäböjen som jag känner av idag... Jag kör alltid knäböj sist för att känna att man verkligen tagit slut på varenda muskel, så jag hade ju kört iaf 5 övningar för ben innan.

I vanliga fall brukar jag köra med 25 kg på vardera sida, + stången som väger 20 kg. Totalt 70 kg alltså. Det brukar inte vara några speciella problem orka 10*3 reps.

Igår fick jag dock för mig att lasta på mer XD Det slutade med 35 kg på vardera sida, + stång = 90 kg. Då var det faktiskt jävligt jobbigt och jag orkade inte dem 10 repitionerna jag hade tänkt mig. Men satan vad härlig känsla att benen knappt bär en efteråt! Det darrade och skakade som jag vet inte vad =D

Snart ska jag fixa 100 kg, 10 repitioner... Haha!
RSS 2.0