virrpanna

Mi madre är hemma från jobbet, "vård av sjuk hund"... Fråga inte.

Så vi bestämde att jag skulle övningsköra till skolan idag, men när vi kommer ut i garaget och jag stannar utanför för att få bilen utkörd därifrån så tar det inte mer än 1 minut innan hon kommer ut igen.
Mamma: bilen är inte här!
Jag: skojjar du eller?
Mamma: Nej, den kanske är stulen!
Jag: säg inte att du har ställt den i centrum?
Mamma: Nej, det har jag väl inte? *ringer pappa*
Jag: den står nog i flemingsberg...
Mamma: ja det gör den nog!

Varpå vi halvspringer ned till villan för att ta mustangen istället. Jag kom till skolan med 0 minuters marginal.

I bilen så säger hon också
Mamma: *bra låt på radion* den här låten är en perfekt styrkelåt!
Jag: är du helt dum eller?! Det ÄR din styrkelåt!

Ring psyket, tack
RSS 2.0