Movietime --> over

Jag vet inte hur många gånger jag sett den där filmen, men bra är den! Vissa filmer kan man kolla på en mijon gånger utan att tröttna. Några jag sett sjukt många gånger är tre av de fyra fast & furious filmerna, into the blue, joy ride you name it. Oj, nu såg jag en grej, vad har alla de där filmerna gemensamt?

Jag har tråkigt, har gjort allt som stod på schemat idag, kanske ska passa på att jobba ihop lite mera cash, för någon här är expert på att göra av med pengar...

Det är ju 1 maj idag, och då kom jag på att jag fyller år om 29 dagar, det har gått väldigt snabbt... Det jobbiga med att fylla år är att när någon frågar hur gammal man är säger man alltid så gammal man var året innan eftersom det är "inövat". Och lagom till nästa födelsedag har man lärt sig att säga att rätt ålder, och då är det dags att byta siffror igen. Ja, så håller det på.
RSS 2.0