En måndag till

Den här dagen har varit så sjukt seg så det inte varit sant. Bara en massa tråkiga lektioner... Men det märks ändå att det är slutet på terminen, vilket ioförsig kan vara skönt. Men iaf. Dessutom har jag ingen aning om vad jag ska göra hela sommaren. Jo, det bli spanien en vecka över midsommar, det e nice =) Sedan finns det lite planer med Denise och Elin, och även den andra Elin beroende på om jag får jobb eller inte.

Sedan busade vi lite på datorerna idag, eller okej, jag busade, Denise och Elin hjälpte till lite... Jag kollade igenom alla hårddiskar m.m på datorn och skolans personal lägger upp bilder m.m från skolan, och där fanns massa bilder från studentgrejer (a) Okej, jag tror inte jag fortsätter på det här resonemanget.

Har det hänt något mer? Nej, typ inte. Bara en massa att plugga, typ. Eller jo, vi började kolla på iron man på engelskan... inte okej!
RSS 2.0