Mina armar är blå

Vi har kört volleyboll på idrotten, och det resulterade i två helt blå underarmar. Det är typ en miljon mina blå prickar över hela underarmarna, det är sjukt snyggt tycker jag. Man ska väl vara färgglad på våren?

Sedan blev jag överlycklig, fixade 11/14 på fysik provet, alltså fick jag G. YES! Sedan fick jag VG+ på kriminologi provet. Om jag hade jämfört med en till kriminologisk teori på en fråga hade jag fått MVG, surt. men men, rätt bra iaf.

Sen kommer jag inte ihåg vad som hänt mer idag, eller jo, på kriminologin fick vi se en film "det perfekta mordet" där de berättade om hur man skulle kunna begå ett perfekt mord utan att åka fast. Dock poängterade dem hela tiden att det var omöjligt, men iaf.

Jag blev nästan lite rädd för mig själv när jag satt och kolla, för så fort de påpekade något som skulle kunna gå fel kom jag på en lösning? Det var tex ett om skor, att en mördare kunde ge falska bevis genom att ta på sig väldigt förstora skor osv för att förvirra, men sedan sa dem att det inte gick eftersom man på avtrycken ser vart tyngden har legat och vart de inte har. Ja, men då kom jag på den briljanta idéen att fästa en tyngd på insidan av skon längst fram? voila!

Sedan var det hur man kunde förstöra kroppen på bästa sätt så ingen skulle kunna hitta dna eller något. Om man tar en syra (kommer inte ihåg vilken, svavel tror jag?) och sedan lägger kroppen i det, då kommer det efter ett tag att lösa upp hela kroppen. Men fettet från kroppen kommer att lägga sig på botten, och om man då tar och jätte mycket tvättmedel och löser ut det med, ja, då försvinner det också. Om vi slår ihop dem metoderna till en så blir det ju grejt =) Ja, det är sånt vi lär oss på kriminologin!

Nu ska jag plugga liet, sedan ska jag röra på fläsket
RSS 2.0