Sommarlov!

Nu har jag sommarlov, från idag, 9 Juni, till 26 Augusti!

Första hade vi ett litet möte i klassrummet där vi fick våra betyg i de ämnen vi läst under det här året. Sedan började Saied (coach) att sjunga för oss på något konstigt språk. Har faktiskt ingen aning om vilket bara. Efter det var vi tvungna att lyssna på rektorn i 40 min i matsalen. Han jämförde oss med grodor och "göra-pasta-maskiner".

Elin är glad =)


Mina betyg, måste säga att jag är mest stolt över mitt MVG i spanska!

Efter att ha suttit och varit uttråkade i mer än en timme så drog vi till pizza hut för att äta oss feta. Så nu sitter jag här och har fett ont i magen, nej, men lär sig aldrig att äta lagom mycket. Dessutom ville Denise och jag ha valuta för pengarna och åt lite extra.



Nu ska jag sätta igång och jobba lite, sedan blir det till att åka till sista ridningen för terminen.
RSS 2.0