Slöig dag

Vaknade klockan 8 av att det var bastu i mitt rum. Ska sova nere i vardagsrummet i natt så jag får sova någonting! Då var jag ju redan klarvaken, så jag gick ut och gick i 40 min. Sedan en snabbis till centrum för att köpa linsvätska.

Nu sitter jag här och är allmänt utttråkad. Har läst lite i körkortsboken, men den var super tråkig... Dessutom är det för molnigt för att ligga ute i solen. Så jag lagade lunch, det var också tråkigt, dessutom blev jag sugen på glass. Men jag struntade i det, åt faktiskt glass igår. Dessutom så kan man inte äta socker varje dag.

Fick just en snilleblixt, att jag skulle öppna mitt fönster och sätta på musik i mitt rum och hoppa lite studsmatta. Men attan, någon har ju tejpat för hela mitt fönster!? Alla dörrar är förövrigt också överplastade och går inte öppna.
Så smidigt!
RSS 2.0