Nu så...

Nu har jag bestämt mig...

Jag är så äckligt trött på mitt hår! Det är ju blont till ungefär hälften... från hårfästet till en bit under örat. Resten är en gammal brun färg som inte går att varken färga eller avfärga bort. Håret är mättat och det ser jäkla fult ut!

Igår kväll bestämde jag mig för att klipa bort det och ha lite kortare ett tag och då är hela håret blont och inte bara delar av det. Jag sa ju att jag skulle spara håret nu, men det ser så äckligt ut så jag tror jag skiter i det. Kommer bli så mycket fräschare efter att jag klippt bort det bruna.

Ska försöka få klipptid någon gång nästa vecka tror jag. Jag vet att jag kommer ångra mig så himla mycket efter att jag klippt bort det, men vafan, det växer ju ut...



Något sånt fast längre på sidorna och inte så det blir kortare i nacken och längre fram. Sedan blir det ju etapper som jag har nu. Det blir säkert bra... hoppas jag....
RSS 2.0