Jag är sur.

Har precis varit på gymmet, och jag har väl typ aldrig gått därifrån sur?

Jo, men nu är jag det! Vad är de med medelålders gubbar som är rätt biffiga?
Kanske ska säga vad som hände först.
Hade kört kondition i 30 min och efter det väntade jag på att sit-ups bänken skulle bli ledig som de här två gubbarna höll på med. Eller ja, de gjorde inte så mycket. Den ena satt i den och den andra stod och pratade. Efter att jag väntat fett länge så gick jag fram och frågade om jag kunde köra medan de vilade. Jag fick då som svar "ja,ja". Så jag går och hämtar en 15 kilos vikt som jag brukar ha på bröstet när jag kör så det blir tyngre. Då säger den ena "Ska du verkligen köra med den tunga?". Det gjorde mig så sjukt jävla arg eftersom han lät överlägsen och "stroppig".

Fan vad arg jag blev. Bara för att jag är 160 cm betyder det väl inte att jag är svag?! Det enda jag gjorde var att stirra på honom och trycka in mp3-hörluren i örat igen. Då flinar han? JÄVLA IDIOT!
RSS 2.0