uhlala!

Great day today my friends!

Vi hade första fysik lektionen idag, alltså en ny lärare. En till som heter Javier, gissa om man gick det med låga förväntningar liksom? nej, men han var sjukt rolig, nästan lite för överentusiastisk. Bättre det en att inte har någon karisma alls...

Sedan på lunchen stötte på Lene, och då passade vi på att prata om redovisningen vi inte ville göra, men som vi nu får göra skriftligt! yey! Men medan vi står där och pratar med henne om det, obs, vi stod mitt i hallen där alla går, så kommer RR och jag ser honom i ögonvrån hela tiden. Denise börjar typ hoppa runt lite smått på stället och Lene tycker vi är sjukt konstiga? Hon hade sagt något, vet inte vad det var, men hon svarade iaf på sin egen fråga:
"nej, glöm det, det är nog ingen bra idé..."

Sedan blev det väldigt många bra views resten av dagen också, me like =)
Såg honom när han skulle gå i mupp-trappan, och då höll han på att ramla.

När vi stod upp vid NV-korridoren
kommer några samhällare och ba, "Nej, jag vågar inte gå in där! Det är Nv, dem är läskiga!" Tur att man har satt sig i respekt iaf *visar musklerna*

Fick en till lärare idag, i kriminologi. Han var rolig, men han andades liksom medans han pratade. men han var väldigt rolig. En kille framför mig satt och skrev på ett sms, och läraren ba, "Nu är det visst någon som sitter och smsar, ni vet, jag är allergisk mot sådant, särskilt på lektionerna" Någon blev lite röd i ansiktet? Yes =)

Oj vad jag har varit busig, har struntat i att plugga... äh, tar igen det imorgon


RSS 2.0