Jag skulle kunna...

...somna här och nu... Är jätte trött. Men först måste jag skriva en dikt om mig själv. Poesi är så inte min grej!
Förövrigt har det väl varit en rätt bra dag? Vi kom rätt långt på samhällen, det är bra.

Jag ska nog sluta prata om good views, seriöst, vi får det nästan varje dag. Jag skriver det bara för att jag blir så jäkla glad!

När jag avslutar detta inlägg kan jag för er berätta
Att min dikt skall komma att ersätta
Alla Hamlets tråkiga verser
För vem orkar läsa hans livs perser?
För min dikt den äger rumpa
Och den är inte värd att dumpa

Nu ska jag snart borsta mina blanka tänder
Som i vissa sken sänder
Ett fint litet leénde
Som sedan ger dig tunnelseende

Nu ska vi inte längre heller tro på någon satans börskrasch
För det som alltid löst allt, just det, det är lite hasch!

Som tur var det inte denna som jag lämnade in, undra vad jag skulle fått för kommentar på den då =)
RSS 2.0