HELG!

HELG! <3<3<3

Jag är sjukt äckligt mätt, men är det fredag så är det! mamma och pappa är inte hemma så camilla och jag gjorde pannkakor med vaniljglass och nutella. Det är super gott i början, men sedan blir det bara för mycket.

Jag som trodde att jag skulle komma ifrån Östra utan fler läxor, men självklart fick vi spanska glosor... Sedan kom Denise och jag fram till att vi inte alls är lika stressade som förra terminen. Det är som att man vant sig vid att ha så extremt mycket att göra. Jag är iaf inte lika stressad länge, "allting löser sig, det gör det alltid!"
Och vi överlevde faktistkt förra terminen och nu har vi lite rutin på hur vi ska göra resten av terminerna för att kunna ta studenten tillsammans.



Jag är så extremt less på kylan nu! Alla kläder man tar på sig, sedan går mat ut och fryser iaf! Naglar går av, hyn blir sämre & sämre humör. Och framförallt finns det en sak jag stör mig på... När man går på lössnö så kommer man ingenstans! Man tar ett kliv och åker tillbaka nästan hela vägen! Det är ju omöjligt att stressa, man kommer inte fram snabbare iaf -.-'
Nu vill jag ha vår!

RSS 2.0