hårboll

Idag har det egentligen inte hänt någonting :O
Det är konstigt att skriva det, men så är det...
Det har varit en sådan där "ordinary day", det händer inte mig ofta, men ibland så.

Jag har varit duktig och gjort pastasallad till imorgon när vi ska till riksdagen. Den blev också ordinary... Varför är allt så "normalt" idag? booring!

Dessutom måste jag klippa mig... Det ser lite halv risigt ut, men så var det ju också mer än 6 månader sedan jag klippte mig senaste gången. Dessutom är min lugg sjukt mycket för lång! Jag vågar inte klippa den själv något mer eftersom den är helt sned.

Sorry, det där räknas inte som frisyr...


Ska kolla om det finns någon tid nästa vecka hos frissan. Tror nog att jag ska klippa upp det lite till och klippa någon cm på längden så det blir fylligare. *var det inte jag som skulle spara?*
Dessutom hatar jag färgen nu -.-' Blondt/orange/brunt. Grejt, men håret är mättat och går inte att färga...
RSS 2.0