Frisering

Jag blev super nöjd med klippningen!
Pernilla goes page!

I'm sick, live with how I look today!

Jag bestämde mig typ 10 minuter innan att jag bara skulle klippa topparna, men efter att ha pratat lite med hon som skulle klippa mig, blev det ändrade planer.

Eftersom jag har tonat mörkbrunt i 2 år så sitter den färgen som är kvar "fast" i längderna, och går inte att färga om eftersom det är helt mättat på färg. Så det är bara vänta tills sommaren, så kommer solen bleka det.
Och eftersom det var 6 månader sedan jag klippte mig senast så var det väldigt slitet längst ner, så vi tog av en bra bit både där och på luggen. Efter att ha tagit bort det som var väldigt mörkt i förhållande till resten av håret så blev helheten så mycket ljusare!

Sedan fick jag order om att inte vänta i 6 månader på att klippa mig... Och att jag skulle vara noga med att inte slita på håret med värme eller liknande, eftersom det som är färgat är mycket ömtåligare än det andra håret. Herre gud, varför skulle jag färga håret 10 gånger i mörkbrunt?

Skämt å sido med att jag klippte page, men såg nu att det skulle varit snyggt!
RSS 2.0