...

Första skoldagen avklarad. Det sög. Vi hade matte där vi bara skulle få reda på betygen. Fick vg i matte A. Sedan vare lunch och håltimme i mer än 4 h. Sedan individuellt val i 45 min. Så värt.
Vi kunde kolla vad vi fick på Nk provet vi hade förra terminen på fronter, och jag fick 24/25.

Sedan har jag verkligen stressat upp mig på samhällen. Jag har gjort allt jag kan, just nu. Men jag fattar fortfarnde inte ett piss av hur vi ska redovisa och vad det för rapport vi ska skriva? Jag hatar när det finns frågetecken som man inte kan reda ut på en gång. Så jag har suttit sedan klockan 19:15 och försökt komma på hur vi ska göra redovisningen och hur vi ska lägga upp den. Det gick inte så bra. Jag hittar typ nada om sydamerika heller.
Sedan så har vi tydligen grammatikprov på tisdag i engelska? Vivian är en riktigt *** *** ****** **** ****!

Nu ska jag dränka mig, godnatt
RSS 2.0