Elin är min chef

Hm, fick sms från Elin
Elin: "Hey mrs jag uppdaterar aldrig min blogg =) vad gör du?"
Me: "Jag är inte hemma ;) jag är häs hos kusinerna"
Elin: "skyll på det!"
Me: "undrar vem det är som adlrig uppdaterar här -.-'"
Elin: "Men det är liksom vanligt för mig, men om du inte gör det så tror man typ att du blivit träffad av en meteor eller något :O"


Jag erkänner, jag suger på att blogga ibland.

Men iaf först så var vi och gjorde en grej kvart över 12, antar att jag inte kan skriva det här än eftersom vissa inte ska veta än. Sedan mötte jag Robin i centrum, för tobbe och dem skulle träffas. Men jag skulle på bio så jag hann bara träffa grabbarna en kort stund. Lite synd.

Sedan såg jag och Josefin New moon igen, hon bjöd eftersom jag redan sett den och för att hon ville se den. Sedan när jag skulle hem kom jag på att jag inte hade några nycklar så jag fick åka hem till kusinerna där mamma och pappa var för att någon fyllde år. Sorrey, kommer inte ihåg vem av alla.

Taggad på skola imorgon? svar: nej
Alla veckor borde ha 3 lediga dagar, det var perfekt!
RSS 2.0