Beslutsångest!

Jag kan inte bestämma mig för om dagen har varit bra eller dålig...

Stor fördel:
- Vi såg alla godbitar!
Denise blev avundsjuk på mig... Hon och Elin slutade tidigt och gick direkt efter idrotten. Men jag hade individuellt val så var tvungen att stanna. Kan väl säga att Denise mer än gärna hade bytt med mig. Först gick jag in i Ice, oh, damn I'm good! Sen stod vi bredvid varandra i väntan på bussen. Just vid det här tillfället var jag rädd att alla hennes utropstecken skulle hoppa genom mobildisplayen och sedan ner i halsen på mig så jag hade kvävts. Inte trevligt!
Vad såg vi mer, jo, juste, på idrotten skulle vi springa lite och så kommer Muscleman bakom oss där vi springer i bredd, så jag drar in Elin framför mig och sedan råkade jag fälla henne, eller som jag säger, hon sprang över mitt ben som råkade vara på fel plats vid fel tillfälle och sedan ramla av sig självt. Jag tyckte att hon skulle vara tacksam över att jag fick Muscleman att skaratta åt henne? men nej...

Idrotten

Armarna har varit lite överallt idag, typ?
Och sedan till den viktigaste... RR!
Vi satt i Gulis (biblioteket) och ser hans kompis komma in där, Denise och jag reagera och blir typ overexcited? Men ingen RR kom...
Vi åt lunch och sedan var min radar på topp igen! Hans kopis hade nämligen gått mot gymmet med en påse. *pling* Dem var såklart i gymmet! Elin och Moa var tråkiga och pluggade, så Denise och jag ger oss ut på spaning. Vi är super diskreta när vi går förbi gymmet (som är in-glasat = ser rakt in). Tror ni inte han är där? Gissa glad jag blev liksom. Sedan ställde vi oss så vi såg rakt in där, och han satt lutad mot glasväggen så vi såg honom i profil whole the time. Sedan kunde man bara kika i spegeln så såg man hela honom. Bredvid oss satt armarna, han tyckte nog vi var dumma i huvudet? Synd för honom (a)

Fördelar:
-Idrotten var asrolig!
-  Vi gjorde bort oss i cp-trappan
- Fick in alla spanska glosor i huvudet tills imorgon
Nackdelar:
- Fick massor med läxor vilket resulterade i att jag var tvungen att plocka ner hela skåpet i väskan. Sedan dog mina axlar av tyngden från båda väskorna, så pappa fick hämta mig på kvarnbergsplan.

Okej, det var SUPER BRA DAG IDAG!!!

Och det blev ännu ett helt onödigt inlägg om saker som ingen fattar förutom jag?
RSS 2.0