Stackars internet

Nu när man slutar tidigt och för en gångs skull har tid att sätta sig och kika igenom alla sidor som man inte brukar hinna med, så har internet dött. Vi fick något brev från bredbandsbolaget att de skulle lägga om några kablar eller liknande, så internet skulle kanske dö. Men hur bra är det när man måste lämna in skolarbeten på internet?
Tur att pappa har trådlöst internet grejsimojs som jag kan koppla i när jag ska lämna inte, tur, annars hade jag varit kind of rökt vid det här laget.

Så, vad har hänt idag, inte mycket faktiskt, om jag ska vara ärlig. Skrev vidare på svenska inlämningen på lektionen, gjorde en idrotts uppgift på håltimmen, var fett duktig på spanskan och sedan kirrade MVG på två dataprov, så jag är nöjd =)

Vi fortsatte även flitigt idag att fortsätta filma till "fantastic 4" filmen, fast Moa vill inte vara med på film... t.o.m jag är med, och jag låter fortfarande som en knarkare, och jag måste avboka ridningen idag, kommer aldrig bli frisk annars... Vill ju vara frisk till på lördag när vi ska fira robin, btw så fixade jag klart hans present igår, men eftersom det händer att han kikar in så kan jag inte säga vad det är. Men jag var tillräckligt snäll för att inte ta det jag från början skulle gjort, för det första skulle jag aldrig pallat att få något sådant, och det andra så kommer jag inte leva mycket längre efter att han fått den. Men när han fyller 18, oj oj oj... ;)
RSS 2.0