Jag har humör och jag vet hur jag ska använda det

Min dag har har haft humörssvängningar.

06:10 klockan ringer och jag skit trött
07:10 väntar på en buss som kommer 20 min försent
08:15 sitter och är lonley girl i väntan på matten eftersom Denise och Elins tåg var inställt
08:20 Yey Moa kommer!
Chill enda fram tills 11:15 när det är lunch, och Elin och jag ville slå in pannbenet på alla som hade keps eller mössa på sig, särskilt om de var grå-färgade...
11:35 hämat ut betyg och både Denise och jag ville styckmörda Nk läraren... Är inte nöjd med dem betygen som redan är satta...
ca 12:15 Moa vänder som om till en kille som är sjukt störig och säger utan för varning "Jag skulle aldrig vilja åka bil med dig!", vänder sig tillbaka och fortsätter. Denise skrattar så hon gråter, Elin försöker hålla sig för skratt eftersom han har haft ont i ryggen hela dagen (ja, man märker att man börjar bli gammal) & jag sitter och skrattar/hostar lite för mycket.
ca 13:40 Får tillbaka engelska proven och får en direkt känsla av att jag aldrig kommer kunna ha 15.0 i snitt när jag slutar gymnasiet...

Imorgon hoppas vi på bättre, särskilt eftersom det är tisdag, och det betyder...? =D
RSS 2.0