I'm smart... And kind of calm

Jag fattar inte hur jag hinner med allt, helt ärligt. Visst har man lärt sig en del knep om skolan, för jag tycker inte att det är mindre nu än förra terminen. Ändå så hinner jag rräna mer än någonsin, hinner göra saker som jag vill göra och hinner slappa 30 minuter på kvällen.
Kanske har man blivit mer effektiv när man pluggar och blir klar snabbare + att chocken från förra terminen har lagt sig. Dessutom har jag nog stressat ned, jaja, hinenr jag det inte nu så gör jag det imorgon. Förrut var det "OMG jag hann inte göra det *sätter mig och pluggar*"
Allting löser sig, det gör det alltid ;)

Dessutom beror det kanske lite på mig också, jag gav inte upp, även om det var nära *puh*, sedan att jag satte igång att träna på allvar, och att jag satt en max tid på hur mycket jag får sitta och plugga med ett ämne.
"Yes, då har vi 5 grejer att göra, 30 min kriminologi, matte, fysik, data & spanska"
Sedan när man är klar med em så är man klar.

Fungerar faktiskt sjukt bra, så länge man delar upp allt som behöver göras och börjar i rätt tid, dvs inte två dagar innan ett prov.
RSS 2.0