Fanken

Blä, är sjukt jäkla trött! Kom hem för 30 minuter sedan, lite för sent för min smak, men men.

Efter idrotten drabbades jag av huvudvärk, helt perfekt. Blir aldrig frisk från den här äckliga förkylnigen! Den går bara fram och tillbaka men försvinner aldrig... Sen mitt under kriminologin domnade hela min höger hand bort?! Jag trodde seriöst att jag höll på att bli förlamad eller något. Det kändes som när foten har somnat, att det typ sticker lite grann, men att man inte känner hur hårt man greppar något eller håller i penna osv. Det kländes jätte äckligt!

Sedan har jag kommit på den enda bra saken med att gå just kriminologi, och det är att det är andra NV:are som går kursen så jag slipper vara ensam som jag är på litterära gestaltningen. Jag menar, hur vet jag egentligen att inte dessa SP:are kidnappar mig? Nu är vi ändå 5 st från NV, så det känns rätt tryggt.

Nu ska jag pausa lite, sedan blir det svenska, fysik & data, prov imrgon vettni.
RSS 2.0