Bästaste

Bästaste torsdagen på länge? YES! Men eftersom jag har sluta skriva om det som gör dagarna sjukt bra så kommer ni inte få veta (a)

Men kan ju tala om att vi stod bakom RR i kön till avlämning av brickor, och Elin var så uppe varv att hon råkade slänga sina bestick? Vilket hon kom på ett tag efteråt. "Jag tror jag råka slänga mina bestick..."
Det var rätt roligt, inte ens jag har lyckats med det?

Sedan har vi börjat att spela in "Life of Elin, Denise, Moa & Pernilla at Östra gymnasiet".
De här filmerna ska vi klippa ihop och kolla på när vi har en vecka kvar utav trean och sitta  och bli nostalgiska och tänka "good times gone". Eller "Good times gone" är det redan den här terminen, men vafan, vi är fantastic 4!
Hm, filmen får nog heta det istället, "Life of the fantastic 4 at Östra gymnasiet" Det låter mycket bättre!

Nu ska jag plugga allt så jag hinner kolla på "made in sweden" klockan 21:00


Täckmantel


"Kolla åt vänster så vi kan visa hur vi gör när vi spanar!"
*Elin spanar* "Oh, no, dem kollar!"

*vrider tillbaka huvudet innan fotot hinner tas*



sådär ska det se ut =)


We got some good view

Nej, jag har inget liv =)
RSS 2.0