lov... snart

Den 22 december slutar vi skolan, och då är vissa grejer planerade.

1. Äta pizza hut med Denise och Elin tills vi spyr
2. Elda fysikanteckningshäfte
3. Efter pizzan blir det nog till att träna på kvällen

Under lovet ska jag göra:
1. Spela guitar hero tills jag inte kan röra fingrarna...
2. ...fast innan jag inte kan röra fingrarna ska jag spela piano...
3. ... och gitarr
4. ha en sleep-over med Denise och Elin
5. Gå på bio med Denise och Elin
6. Åka snowboard någon dag
7. Gå på bio med andra Elin
8. Hem till Mila en sväng
9. Göra klart biologiredovisningen med Elin och Denise...
10. Antagligen göra klart min webbsida...

Okej, Denise och Elin är involverade i ca hälften av allt jag ska göra

NU: göra F*CKING fysik, matte, svenska och engelska



Ajuste, btw, jag kommer få IG i fysik imorgon och kommer ha ca 6 h håltimme, nice...
RSS 2.0