kan du läsa?


Kan du läsa vad som står? Det kan inte jag... Men det spelar ingen roll =)

Sitter och läser igenom typ 110 sidor kemi, det tar lång tid. har terminsprov imorgon. KUL!

Fick reda på lite betyg idag (och i fredags). MVG i psykologi A & B, Vg i Matte C och G i fysik. Helt okej, actually.
Fick reda på fysiken idag, och jag trodde jag fått IG på nationella vi hade där, eller det var väl på gränsen iaf. Hade föf få G poäng, men hade fler VG poäng. JAg är störd.
Sedan när han prata med mig så sa han "det här var inge bra, du gjorde inte ditt bästa!" osv (kan inte skriva som han pratar, då skulle ni inte förstå).
Shit alltså, this is my *carebox*. Jag är super awesome på fysik, men inte när det där jävla offret undervisar. FUCK OFF! Observera att han höll på att ge mig en annan tjejs prov, och visade mig sedan hennes betyg... Ja, jag har haft honom i ett år och han vet fortfarande inte vem jag är.
RSS 2.0