gnäll

Känns typ som att när jag väl bloggar igen så har det bara blivit sådant som jag stör mig på alt. som jag anser är fel. Det måste verka som att jag är världens gnälligaste person, typ.

Aja, nästa vecka kommer vara en såkallad "helvetesvecka", och jag tror att helgen får räknas dit. Har fysik nationella på tisdagen, matte prov torsdagen, egen mänk lektion torsdag, svenska, engelska, webbdesign & psykologi A. Känns som att det kommer bli en super vecka, och helg!

Dessutom är jag typ sjukt irriterad på min f*ttlärare i fysik. Först säger han att nationella inte kan dra ner betyget, nu när jag frågade vad som skulle hända om jag mot förmodan får ig på det. Han ba "du får ig?". Är du helt dum i huvudet eller? Han ändrar sig 24/7 och det är så jävla jobbigt. Så yes, IG i fysik here I come...
RSS 2.0