Ett kemiprov senare...

Kemiprovet gick åt skogen! Eller lite iaf, frågan är hur stor andel av min hjärna som var närvarande... Dessutom var MVG frågorna könsdiskriminerande.
Dem handla om bilar och sånt shit, så eftersom vi (eller jag?) är genusskadad så skulle jag vilja veta hur många som var killar resp. tjejer som fick bra på dem frågorna. Inte fan bryr jag mig om kylare, vad är det? Mycket kan jag, men bilar suger jag på. Det räcker väl med att veta vart gaspedalen är? stopp tar det alltid någon gång. Och som elin sa "du ska så inte bli körskolelärare!"

Det var egentligen inte kemiprovet jag skulle prata om... det var något annat, men det har jag glömt bort vad det var, så det var säkert inget viktigt =) Eller, det var viktigt eftersom jag var arg på det, men jag har sådan sjuk kontroll på mig själv så jag slingrade mig undan ett utbrott.
RSS 2.0