ADHD + andra bokstavskombinationer

Japp, det är sant. Jag har ADHD + lite fler bokstäver. Jag har diagnostiserat mig själv. Det är så sjukt jobbigt att ha jullov!



Aja, idag har jag hunnit med att äta en massa som jag inte borde ha ätit och hittat ett par kick-ass snygga jeans! Det är dem första som passat perfekt! Det bästa var väl att dem fanns i asmånga snygga färger, men vi behöver väl inte nämna vad dem kostar...
Men om vi säger så här, om jag lägger 10 spänn om dagen i typ 3 månadar så har jag ett par till. Fast det där lät inte så mycket, tror jag ska börja lägga en tia om dagen? Eller varje gång jag tränat? Äh, det är samma sak som att lägga varje dag... smart ass oh yeas.

Dessutom har jag börjat tänka på nyårslöften, jag brukar faktiskt kunna hålla dem fett länge!




Och till mitt sista problem: GYMMET ÄR STÄNGT I TVÅ FUCKING DAGAR
funderar på att gå powerwalk imorgonbitti, men det är så damn kallt... big problems I know.
RSS 2.0