Home sweet home

Nu är jag hemma från Elin's och min hästweekend =)
Idag har jag ont i sittbenen efter två stycken stenhårda westernsadlar som inte är anpassade för flickrumpor! Men men, mer om uppsala och hästar kommer när jag har varit hemma hos Elin och fått alla bilder som fotades, och det blev ungefär 1000 stycken. Kameran gick varm!

Jag har iallafall varit duktig och vänt tillbaka dygnet någorlunda nu inför skolan som börjar på torsdag. Har gått upp vid åtta varje dag, typ. Imorgon ställer jag klockan på halv åtta. Det känns bättre att vänja sig långsamt än att direkt ställa klockan på halv sju XD

Igår var jag dock uppe lite för länge.
Mamma hade köpt med sig Blondinbellas bok "egoboost" hem, och jag sträckläste hela igår. Efter att ha läst alla recensioner hon fått kände jag mig nästan tvungen att läsa den, och det är inget jag ångrar. Hon har verkligen fått fram budskapet och beskriver i detalj grejer som pågår inne i mitt huvud. Läskigt att läsa det i bokstäver svart på vitt. Läs den!
RSS 2.0