Gymmet!

Idag gick det verkligen super på gymmet!
Först fick hela överkroppen en genomkörare med lite extra fokus på mage/rygg (har ganska svag rygg), och sedan 30 min crosstrainer efter det. Fast när jag var klar med den så fick jag för mig för att kolla om min tid på 3 km har förbättrats något (har jag bara sprungit 2 gånger i sommar, och det var 5 km-lopp, sedan har benen fått vila).
Så jag hoppade upp på löpbandet och satte igång på 12 km/h på en gång eftersom jag redan var uppvärmd. När jag hade 500 m kvar till 3km så ökade jag till 14 km/h för att komma under 15 min.
Hade rejäl mjölksyra sista minuten, men det var det värt eftersom jag sprang på under 15 min!

Dock var det ju helt plant hela vägen, men eftersom jag var trött redan efter crosstrainern så borde det jämna ut sig någorlunda =)
RSS 2.0