första skoldagen, check!

Nu är allra första skoldagen i tvåan avklarad! Himla skönt =)
Imorgon sätter vi igång med Matte C, Fysik A och Biologi A. Med andra ord bara natur-ämnen. Hoppas att Matten inte är alltför komplicerad, men det brukar ju gå att pressa in all information om man inte ger sig ;P

Det var faktiskt roligt att se alla nya elever i skolan, små ettorna. Var vi så små förra året? Nej, skulle inte tro det!
Dem såg så små och bortkomna ut. Kände igen väldigt många, några var t.ex. från stallet där jag rider. Och sedan en av våra grannar. Sedan är jag väldigt nyfiken på den stackaren som har fått skåpet bredvid mig... (a)

Har även hunnit vara hos Elin en sväng och skickat över alla bilder från Uppsala. Ska ta en titt på dem imorgon och lägga upp några, för nu ska jag upp och klä av mig och börja vandra mot sängen.
RSS 2.0