Vad ska man säga?

Julia och jag är helt klart bäst på att förvirra varandra!

Jag - Kan vi ta gymmet lite tidigare imorgon? =)
Julia - Nej, tror inte det, spenderar inte natten hemma så jag tror det blir lite tajt ;)
Jag - okej XD Styrka på måndag? =)
Julia - Ofc ;)
Jag - du kan ju alltid följa med på EMD imorgon =)
Julia - var när hur?
Jag - *tråkig information*
Julia - Okej då ;) men kan du typ ta med dig en handduk till mig? alltså att ha efter gymmet
Jag - Men du kunde ju inte gå tidigare :S
Julia - Va?
Jag - Ja, jag undrade om vi kunde ta gymmet tidigare eftersom vi ska åka vid tolv, och du sa att du inte hann det, och då undrar jag varför jag ska ta med handduk XD
Julia - Ja men duscha efter! Jag fattar inte vad du menar
Jag - Jag fattar inte heller vad du menar? Jag kommer vara på gymmet kvart i 11, sedan hämtar mamma vid 12
Julia - Ja men ska inte du duscha efter att vi gymmat?
Jag - Jo, men du sa ju att du inte sulle kunna komma tidigare, och då trodde jag inte du skulle komma XD
Julia - asså du ville ju att vi skulle gymma tidigare än elva, vilket blev lite tidigt, men jag kan möta dig kvart i elva i hallen, jag packade gymkläder ;)
Jag - Okej XD men ska jag fortfarande ta med handduk? XD
Julia - JAAA!!
Jag - Okej, men inte till dig va? ;)
Julia - Va? Jo, för jag hade inte packat det för jag visste inte att jag skulle vidare efter, så då behöver jag ju låna en av dig, det var ju det konversationen handla om!
Jag - så jag ska ta med en handduk till dig? XD

Alltså, jag vet inte vem av oss som e trögast, men det är iaf helt klart att det är vissa kommunikationsproblem mellan oss ibland...
RSS 2.0