Ibland så undrar jag

Ibland så undrar jag seriöst vad jag tänker med. Enda tills för typ 4 h sedan var jag lugn som en filbunke (okej, nästan iaf), Sedan fick vi en fet kriminologi inlämning som i stort sätt bestämmer hela betyget. Efter att vi fått den uppgiften började jag bli stressad, sedan skrev jag upp allt jag måste göra... Det var väl det mest puckade jag kunde göra?

vi har ju två nationella test i engelska, och engelska läraren har varit så "snäll" och lagt ut en miljon olika övningsuppgifter man ska göra. Sedan är det fysik prov på torsdag, mänk inlämning fredag. Sedan närmar sig inlämning i svenska och prov i data. Tills på torsdag har jag även slutuppgiftsinlämning i litt. gestaltning.

Efter allt det där kommer den roliga delen av terminen när man kan sätta igång att komplettera alla uppgifter som man inte är nöjd med, how fun

CRAP, dessutom fungerade inte Tv:n, så jag kan inte kolla the mentalist, gud älskar mig
Han har väl fullt upp med den där vulknanen på Island kan jag tänka mig
RSS 2.0