hej det är fredag

Redan fredag, igen. Och jag kan inte logga ut från fejjan... *no comments*

Sammanfattning av igår är typ: Fysik provet gick åt helvette, men det var skönt att gå in och känna att man inte behövde prestera. Så vi gick in läste frågorna, kom på att vi inte fattade någonting och gick ut. Ni skulle sett lärarens uttryck, det var typ sjukt värt att se.

Efter det drev Elin och jag runt lite på skolan medans vi väntade på att Denise skulle bli klar, och då lyckades vi göra bort oss väldigt mycket. Det var det värsta vi gjort, någonsin!

Idag har vi väl inte gjort så mycket? Vi pratade om anabola och androgyna steroider och kom fram till att man tar dem för att man mår dåligt, man mår dåligt när man tar dem och man blir deprimerad när man slutar, hm, inte värt det.

Sedan var Denise pinsam på spanskan... Det får nästan bli en ny kategori, "Dagens pinsamhet", Det skulle då inte vara svårt att skriva något om varje dag.

Nu ska jag fortsätta vara inne på fejjan *hoppas jag kan logga ut snart*, för jag måste faktiskt duscha efter gymmet!
RSS 2.0