Tralalalala flamenco

Då ska vi se vad som har hänt idag, faktiskt inte så värst mycket om jag ska vara ärlig.

Har iaf lite gymnasium uppdateringar. Jag har ju studiedag både torsdag och fredag, så då ska jag vara ena dagen på tullinge gymnasium och den andra på sjödalen för att kolla. Mamma har pratat med Tullinges studievägledare idag och jag ska prata med henne imorgon. Hon sa att hon skulle tjata på rektorn och få in mig i klassen även om den är full.
Så vi får se.

Annars har dagen varit rätt tråkig, dessutom regnade det imorse när jag skulle cykla till bussen -.-' perfekt va?
Sen hade vi svenska, gillar dem lektionerna, för dem är bara 50 min långa såv det känns som om tiden går fort. Sedan hade vi lunch, väldigt tidigt sådan.
Efter ahde vi spanska, hatar det språket! Efter det segade vi oss igenom en naturkunskapslektion och sedan var det slut.

Sen har jag ju ridning ikväll också
RSS 2.0