Spanska suger!

Jag har vaknat, och det första jag gjorde var att börja med spanskan. Har glosor till på onsdag, och det suger!
För jag kan dem inte. Det är massa ord som har liknande betydelse och det går inte att memorera det!
Shit vad irriterande! Dessutom kommer jag ha glömt bort hälften dagen efter, så det är egentligen ingen mening.

Kolla vad duktig jag är alltså -.-' Och det där är inte alla. Det är 10 till.
Fattar inte hur jag ska hinna lära mig dem eftersom jag inte kommer hinna imorgon.


Om ca 2 h åker jag till stallet för att hjälpa till med handikapp ridningen, sen ska jag rida själv coh sedan ska jag slänga mig upp på cykeln. Ska slå mitt rekord hem. Eller jag måste det. Julia kommer 15.30 och jag slutar ridningen klockan 15:00.
Sen när jag kommer hem ska jag bara köra en snabb dusch och sedan ska vi dra till tåget som går 16.02.
Tror ni jag kan hålla tidsschemat?

Som ni förstår kommer det inte komma någon blogg förens ikväll när vi komemr hem från sommarkrysset ;)
RSS 2.0