Sommarkrysset

Oj, vilken dag, nu är jag hemma från sommarkrysset, och ola var söt =)
Iaf så var det riktigt roligt, förutom att Julia klagade på typ allt. Typiskt henne.
Vid 18.00 skulel det spela in en vinjett med alla artisterna och ola sprang runt och larvade sig, då säger studiomannen "Ola, nu får du lägga av! vi har inte hela dagen på oss!" I sin mick. Det var rätt roligt.



Sedan när allt var igång så komemr måns och ska ta sig till platsen där han ska börja prata, och han tar vägen precis förbi oss. Julia som är lite lätt efterbliven fattar inte det förens han går förbi henne. "AHHH; måns!" slänger ut en hand och petar på honom. Grejen var att det lät så patetiskt, jag vet inte hur jag ska förklara.

Dessutom så när vi skulle till grönan så kom det aldrig någon buss och det var rökutveckling i tunnelbanan och trafiken var typ kaos. Så vi gick en bit och tog en annan buss =)

Fick inte en enda bra bild på den där sprätten ola, så skiter i att lägga upp någon =)
Men såg när jag kolla kameran att julia och co lånade den idag. och lånar man min kamera så måste ju bilderna användas!
RSS 2.0