Sjukjournals bloggen

Den här bloggen har blivit rena rama sjukjournalen under de nhär veckan! Ja, jag är hemma udag också...
Idag har jag mer "hostigt" ont i halsen, så imorgon går jag.
Fick dessutom panik imorse när jag såg planeringarna för vad dem gjort. Så jag frågade pappa om han hann åka förbi och hämta mina grejer i skolan under dagen. Men det skulle han inte, så jag hoppade på bussen och åkte och hämtade alla grejer, så nu är mitt skåp rätt tomt.
Fast jag kommer inte ligga efter så jätte mycket eftersom dem mest jobbat i böckerna.

När jag kom till skolan så var Sebastian där så jag passade på att fråga hur mycket och vad dem gjort, Och dem hade inte gjort så mycket verkade det som. Det enda var att dem typ gjort 10 sidor matte, och nu är nog den enda gången jag är glad över att Javier bara har genomgångar om det som redan står förklarat tydligt i boken!
RSS 2.0