Nickelodeon 6/9

Oj, vilken dag. Men vi börjar från början va?

Vi tog tåget från södertälje syd klockan 10:28. Vi var framme i Göteborg ca 13:30. Sen gick vi av tåget och jag gick och kollade ner på marken framför mig när jag gick. Helt plötsligt får jag syn på ett par klackskor, och klacken var inte låg! sedan kollade jag vem det var.
Gissa?

Det var charlotte perelli som stod där och hade precis gått av samma tåg som vi XD
Mamma bara fortsätter gå så jag var tvungen att upplysa henne om att vi just gått förbi charlotte perelli.
Måste få säga att charlotte ser exakt ut som hon gör i tv... Lite för mycket av allting.

Sen fortsätter jag och mamma till liseberg och sätter oss långt fram.
Mamma var den äldsta som satt och väntade iaf XD
Alla som var där var EMD fans, bara. Fatta vad trogna fans dem har som kommer och ser dem hela tiden...

Sen måste jag säga att människorna i göteborg är mycket trevligare att vara på konsert med. Dem knuffas inte och har inte så himla bråttom.
I stokcholm, även om det är 2 h kvar tills det börjar så tränger sig folk fram. Men här satt alla ner på marken på sin plats tills det var en timme kvar. då ställde man sig upp för då började det hända grejer lite överallt. Det var ingen som kom och trängde in sig. Jag kunde snurra runt om jag ville, när som helst under hela konserten. Det var mycket skönare än att pressas sönder i stockholm.

Sen var det jätte roligt, eller roligt och roligt då, men så fort någon nämnde EMD så blev det ett jävla liv. Jag fattar inte. Så när det när andra artister på scenen så kunde dem säga  ba "EMD!", fatta vad alla skrek? varje gång. Och dem på senen bara drev med publiken. Det var roligt =)

Nickelodeon talangjakten för barn avslutades också

Hon vann allting och ska få spela in en singel


När den här tjejen sjöng "gabriellas sång". Han som håller i musikproduktion såg väldigt nöjd ut. Han satt och log hela tiden med dollartecken i ögonen typ. Hon var skit dutig!

Sen kom EMD in på scenen, då lät det ännu mer, jag trodde inte det gick, men det gick tydligen.
Erik, matte och Danny visar sig och bnär det börjas skrikas på riktigt så håller dem för öronen, så högt var det. Stackarna, jag skrek iaf inte =) men det brukar jag inte göra. Bättre att höra vad dem säger/sjunegr istället för att inte göra det =)

jag tar all text nu så får ni bilder sen =) Sen när dem hade sjungit några låtar så gick dem och satte sig, då tog danny upp en tampong n¨gon kastat på dem. Han såg lite förvånad ut, sedan kastade han den mot markolioo som kickade iväg den i luften med foten. Någon hade även kastat upp ett par glasögon utan glas som erik satte på sig.

Erik hade backslick han också, oj, han såg mycket äldre och sertösare ut XD Visst han såg bra ut i det också, men han ska se busig ut, som han brukar XD Men han håller väl också på att spara ut håret till den hemliga grejen dem håller på med?


En av dansarna, han till höger utan tuppkam, han hade hål i byxorna mellan benen... För alla som vill veta så hade han blå kalsonger.

Nu har jag dessutom kommit fram till vad som gör molly lite tråkigare live, hon känns så onaturlig när hon sjunger snabbare låtar och ska röra sig över scenen. Hon ska stå stilla och sjunga ballader, det gör hon bäst.

På sigenring sa mamma att hennes klänning avr fin, precis som förra veckan på grönan. oOch hon kom ihåg det XD

Nu kommer dem roliga bilderna =) ;)

Danny stod bara och skratta åt alla som skrek. Kul att man underhållare någon iaf =)



Cool i glasögonen jue =)

Sämsta bilden, men den var söt =)

Matte tog glasögonen som erik lagt ifrån sig








Dem försökte få publiken att vissla baby goodbye, men vissa stod ock skrek så dem gav upp. Jag visslade faktiskt










Ah, sen blev det ju då signering, det var lång kö och en blondie som var asful trängde sig som bara den. tänker inte ge ingående beskrivning, men hon hade målat ögonbrynen röda... behövs det sägas mer?

Mamma och jag kommer fram, mamma köper mollys skiva och alice singel

Sen sa mamma till erik att dem borde hålla sig närmare stockholm efetrsom hon inte orkar åka runt med mig. Då flinade han bara.

jag bad dem att skriva på armen, igen, (såklart!) Erik och matte skriver. Sen ville jag att danny skulle skriva på ovansidan av armen så det syns, så jag vrider den. han ba, "nej, inte där! =D" *vrider på armen* Sen skriver han stort på undersidan av armen. "så, nu kommer du vakna med mig på magen imorgon åt fel håll=D"

Och nu dröjer det väldigt länge tills jag kommer se dem igen...
RSS 2.0