Lite planer inför framtiden

Försöker göra upp lite för avd som kommer hända inför framtiden, inte bara sånt jag ska göra, utan sånt
jag planerar =)

Imorgon: Mamma ska ringa tullinge gymnasium och kolla igen och ev. sjödal
Hon ska också ringa imorgon när biljetterna till nya stieg larsson filmens biljetter släpps för att se om vi kan få några platser.

Sen i helgen blir det fullt ös, rent ut sagt. Jag ska till stallet tidigare på lördag eftersom jag har fått ett minijobb som är att hjälpa till under handikapp-ridningen innan min riktiga lektion.
Sen ska jag snabbt hem och duscha. Sen drar Julia och jag in till Grönan för att kolla på sista programmet av sommarkrysset eftersom Ola är med. Julia följer enbart med för att hon är skyldig mig något efter att jag fixat hennes bloggdesign 2 ggr.

Sen ska jag och mamma, om planen fungerar, gå upp på söndag och ta tåget till göteborg för att se EMD på liseberg ;)
Kommer komma hem sent eftersom det håller på till 19.00 och sedan är det signering, så kommer inte vara hemma fören 24.00. Undrar om jag kommer vara trött på måndagen? Men det är det värt!

Sen blir det inte så mycket mer EMD den här terminen, dem håller på med något hemligt projekt som kommer gå på tv, längtar redan nu även om jag inte vet vad det? Danny håller på att spara ut håret för det = me like.
Sen så skulle dem ju släppa ny skiva någon gång, så dem hinner inte med någon höstturné eller nåt. Jaja, det kommer fler tillfällen och dem måste få lite semester någon gång XD
Det finns en kväll i november vi ska till globen för att se dem på "the show". En julshow, där komemr dem vara med =)
RSS 2.0