komplicerat

Okej, är hemma från tullinge. OCh även om jag vill gå där så är det inget att göra åt att det inte finns någon plats.
Så imorgon blir det Sjödal, som jag har försökt ringa jätte många gånger fast ingen svarar. Åkte upp till expeditionen men ingen var där heller... Så lite får dem väl skylla sig själva?



Jag vet inte, det känns konstigt att säga att jag börjar teknik (ifall jag gör det). Det känns om om jag ger upp Natur/natur, och då känenr jag mig korkad. INte för att dem i teknik är korkade, men jag känner så.
Sen så får jag inte dem kurser jag behöver egentligen, även om jag klarar mig utan dem eller kan välja till med individuella valet. Det känns typ som om jag sviker mig själv om jag väljer en annan linje.
Det känns bara konstigt.
Fast jag slipper spanskan, och jag får träffa mila.
Fan, vad komplicerat allt ska vara?


RSS 2.0