Här ligger en svenska lärare begravd

nej, det gör det inte, men det skulle vara skönt om min svenska lärare var det.
Fick tillbaka läsloggen idag... Och jag hade ändrat på allt som hon sa att jag skulle göra det. Sen får jag tillbaka
"bra, men...".
Jag fick ett bra, och sedan feta kommentarerna på allt som var fel. Jag fattar inte! Gissa vad jag fick... G. Hon sa jag behövde öva på att reflektera... Det var just det jag fick mitt svenska betyg på i 9an. Och det var inte ett G iaf. Fyfan. Nu kan jag inte reflektera heller. Känns så himla värt att gå i skolan, not.

Och nästa arbetsområde är argumentation & reklam. Hon kan ta och se sig om i stjärnorna att jag tänker prata på hennes lektioner! Det är alltså bara ett muntligt arbete vi kmmerr jobba med i 5 veckorl. Foget it, säger jag bara. Ta och prata med dig själv istället, mongo -.-'
RSS 2.0