FAN, KAOS!

Jävla #¤)&/#¤=!"&%=%"#%)%/&!
hela mina nästa helg har skitit sig!ÅH!

Jag hade ju planerat så bra att jag slår 3 flugor i en smäll på lördagen. Först mockning på morgonen, sen arbetshelgen och sedan handikappridning och min ridning. Men nu blir det inte så efter jag ska vara assistent på gympan på lördagsmorgon. Då måste jag åka ut till stallet på söndagen också tidigt på morgonen och mocka och ta arbetshelgen... SKIT! då är hela min helg förstörd av att vara i stallet mitt på dagen och inte ha någon sovmorgon...

har dessutom någon äcklig tältning med skolan torsdag-fredag! då går mina sovmornar bort där också... åh, jag orkar inte!

Sen får vi ju nya läxor och ett ton med matte som jag inte fattar. pallar inte. En kul grej till. På tisdag går idrotten bort, så jag har två lektioner på morgonen och sedan håltimme i 5 h och sen på eftermiddagen har jag individuellt val till halv 6... kan den här veckan bli bättre? tror inte det...
RSS 2.0